Assalamualaikum!

Assalamualaikum!
Satu Hari Satu ... merupakan tempat saya berkongsi ilmu, cerita, pengalaman, cetusan hati dan pandangan peribadi. Semoga yang baik dijadikan teladan dan yang buruk dijadikan sempadan. Semoga Allah kurniakan saya istiqamah di dalam perkongsian ini. Saya pohon kemaafan jika ada kesilapan, tersinggung perasaan dan percanggahan. Terima kasih kerana sudi meluangkan masa menjengah blog ini.

“Barangsiapa yang hari ini dia lebih baik dari semalam, maka dia dari kalangan mereka yanng beruntung. Barangsiapa yang hari ini dia sama seperti semalam, maka dia dari kalangan yang rugi. Barangsiapa yang hari ini dia lebih teruk dari semalam, maka dia di kalangan orang yang celaka” Mafhum Hadith Rasulullah SAW.

Monday, June 27, 2011

Doa Dhuha

Bismillah.
Alhamdulillah, sekarang ini setiap pagi selepas berita jam 8, radio IKIM akan menyiarkan doa dhuha yang dilagukan oleh kumpulan UNIC. Saya yang dahulunya harus melihat buku untuk membaca doa selepas solat dhuha kini sudah pun hafaz doa ini. Malahan setiap pagi apabila bangun daripada tidur alunan doa ini masih terngiang-ngiang di fikiran. Semoga dengan beramal dengan doa ini kita akan mendapat rahmat dan berkat dari Allah s.w.t..

Sekian dahulu. Wassalam.